Glemte sager

Glemte sager

Har du glemt noget på din rejse med os?

Det hænder at ting bliver glemt. Vi bestræber os bedst muligt på, at tingene finder tilbage til rette ejermand.

Skriv venligst dit billet-ID, fra din rejse med os, samt dit mobilnummer og en fuld beskrivelse af den genstand du har mistet - helst i så mange detaljer som muligt.

I nogle tilfælde kører vi flere busser på en enkelt rute. Det vil i så fald være meget behjælpsomt, hvis du også giver en beskrivelse af bussen du kørte med (f.eks. hvid dobbeltdækker mm.).

Finder vi det, du har mistet, vil vores kundeservice kontakte dig snarest muligt med flere informationer.

Alle korspondance foregår på mail og man kan IKKE ringe til hittegods. De kontakter dig, når det glemte evt. er fundet. Bemærk venligst her, at der kan gå op til 14 dage inden noget bliver fundet.

Vi skal gøre opmærksom på at hittegods kun opbevares i 1 måned, fra den dato det kommer ind på kontoret. Skal det opbevares længere kræves en afhentningsaftale.

Billet-ID:
Mobilnr:
Beskrivelse af bus:
Beskrivelse af genstand(e)
OK Vi anvender cookies til at huske dine indstillinger. Nogle tredjepart-cookies bruges til besøgs-statistik.
Læs mere om vores cookie-brug.